Now I know.

Det var tydligen ett rån på shellmacken igårkväll, därför polisen var ute och letade. Bra nu vet man det. Slipper man gå och fundera över vad det var som hade hänt. ;)

Jaha, så är det 1 mars då, tiden springer iväg och vi (jag) har satt upp att vi någon gång i slutet av maj / April ska åka utomlands. Hittade fin fina resor på happy hour, men vi ska nog vänta 1 vecka till och se om det kommer ut bättre erbjudande. Vi har ju ingen aning om vart vi vill åka, utan det kan bli precis vart som helst.
Hittade en resa till Chania?! från kalmar i slutet av april, hade ju varit helgutt. Slipper man virra bort sig på arlanda liksom :P Haha, nae man vi får se. Vi väntar 1 vecka till angående bokning iallafall.

Om 15 minuter ska jag sätta mig i soffan och kika på let's dance, såg ju aldrig de i fredags. Och det har varit så mycket skriverier om programmet, så känner mig tvungen att se det. Att romansen mellan laila & niclas var kvällen höjdpunkt.. hum, det är dåligt isåfall, låt de vara?!

Nehe, nu ska jag äta lite frukost. Inte alls några timmar försent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0