Magaaaluuf

Hellu i stugorna. Allt bra?

Jag håller faktiskt på att bakar bröd, valnötsbröd. Första gången jag gör detta, så vi får se hur det blir :O
Fick recept av Marianne, så vi hoppas på att det blir bra, för det är ju så himla gott.
Smakade det hemma hos mattias föräldrar, så jag hoppas detta blir lika bra.

Nåväl, har fått erbjudande idag.. eller det är happy hour. Resor till Mallorca. Hittade ett fint till magaluf, men vi får se. Detta behövs ju inte bestämmas förens söndagskväll, senast måndag morgon, eftersom man bara kan beställa dessa resor mellan 13-15 på måndag. Så vi ska snoka runt lite om detta område. Men det var fint, 100 m från centrum & 150 från stranden tror jag det var. Mysigt.
Isåfall var det avresa den 28 April, en bra period tydligen, för då är det inte äckligt varmt, men det ligger ändå uppåt 25 grader. Härligt. Nåja, vi får se.

Mattias är iväg med Danne, men han kommer snart hem. Idag ska vi äta kyckling, mums. Och så ska jag jobba vid fyra ikväll, i min grupp, looove. Om jag hinner, ska jag sticka in nosen till chefen och prata om sommarjobbet. Ge förslag om timmarna, för jag vet inte om jag är så sugen på att jobba heltid? kanske en period, men inte två. Lite gott vill man ju ha.
Till jobbet idag ska jag förhoppningsvis ha med mitt bröd som jag kan smaska på vid fikat runt halv sju. Så nu vet ni det.

Nehe, ska kika runt lite på magaluf nu. Tjofräs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0