Kreta 12 maj

Det var såhär lite halvroligt igår. Jag och Mattias kikade lite på resor, precis innan vi skulle lägga oss. Jag visade ett hotell som jag sett innan på dagen, men nu var det alternativet slut stod det. Så jag klickade på hotellet och visade och det var jätte fint, fyra stjärnigt. Sen scrollar jag ner för att kolla var priset ligger på nu. Då ser jag.. 4200 för två personer? Mattias sa "vi slår till" och så bokade vi resan. Sen satt vi och kollade på hotellet och liksom drömde oss bort. Allt som allt, så gick resan på 4800, alltså 200 kr kvar på presentkortet.. ska ringa mamma och höra om man kan boka en utflykt på de 200 kr.. för jag vill till Elafonissi, såg att de hade utflykter dig, men kostade 300 kr per man, så har man iallafall en utflykt klar. Nåja, vi får väl se hur det blir. Det ska iallafall bli underbart.. 12 maj åker vi, 17,40 lyfter planet.

Nu ska jag klä på mig, för vi ska in till kalmar med John. Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Emel

jag vill med åka ! :)

2009-03-21 @ 10:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0