Jobb jobb

Svar till Anna:
Hur många i dagens samhälle gifter sig inom ett år när man förlovat sig? det är inte många.  Och har jag sagt att jag ska spara ihop detta på ett år? nej. Dessutom var det lite mer som ett skämt, men visst. Och jag vet väl att det allt har en innebörd, att man inte ska göra det bara för ATT. Jag ogillar personer som förlovar sig efter bara någon månad bara för ATT det typ är inne.
När man förlovar sig, ska man vara säker och känna varandra, så är det. Man känner inte någon efter ett par månader.

Har slutat jobba nu, eller snarare för 45 minuter sedan. Gick galant idag.
Var inne och pratade med chefen idag om sommarjobbet, talade om att jag inte ville ha heltid. För jag känner att jag vill vara lite ledig till sommaren också, inte bara jobba... och jobba... och jobba. Men det gick bra. Ska även jobba midsommarhelgen, inte mig emot.

Om en liten stund ska vi in till kalmar och handla på citygross. John och fhilippa skulle nämligen in, så vi hakar på de och inhandlar lite mat till kylskåpet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shiiit va den där Anna serriös eller? vilken TÖNT! :)

2009-03-23 @ 17:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0