Huvudvärk

Jag har fortfarande huvudvärk och jag är fortfarande nere pga resan. Den var så jäkla perfekt. Jag är så j-vla irriterad på mig själv, varför läste jag inte mejlet? nåja, det var väl helt enkelt inte meningen att vi skulle åka just dit.

Huvudvärken sitter som sagt i, jobbigt. Dock sov jag en stund förut, i tron av att värken skulle släppa, men jag gick på en nit. Jag vaknade upp, kände mig lite hungrig så till familjen annorlunda gjorde jag scones och så drack jag te. Det var gott. Det var länge sen jag gjorde scones, varför gör man inte det oftare? det är ju inte ett dugg svårt.

Imorgon ska jag nog baka kanelbullar eller något. Vi får se om jag orkar och har lust. Just nu känner jag bara att lägga mig och typ aldrig mer gå upp. Gå under jorden.. det vore väl något? åtminstone bara för en stund. Äsch, det orkar jag ändå inte göra, så jag ska ta mitt pick och pack och lägga huvudet i mattias knä och kolla på tv. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0