Glada Jag.

Godkväll.
Har precis kikat på let's dance och jag hejar på Magnus, visst är han för gullig? och hans sista dans, åh så söt. Hoppas han vinner. Och så skrattade jag asmycket för mig själv när David dansade och när han blev helt slut. Sen kom jag på mig själv att asgarva, då skrattade jag lite till, fast åt mig själv.

Kvällen har gått bra, tiden gick fort idag. Men vädret var ju lustigt? när jag åkte till jobbet var det ashärligt ute, sedan när jag kom dit så började det ösregna och hagla, så jag tog bilen på uterundan idag. Ville helst inte bli dyngsur.
Men sen när jag kom fram till första tanten så blev det strålande sol igen.. lustigt.

Förresten, pratade med chefen idag och jag ska börja jobba redan i slutet av april/början på maj. För den som jag ska gå för ska gå på ett vikariat som börjar i slutet av april. Så det blir nice. Jag blev jätte glad. Så just nu blir det iallafall från Maj till Augusti.. sen får vi ju se hur det blir med den där tjänsten, men man hoppas ju iallafall!
Dessutom ringde en enhetschef till mig idag från kalmar. Men det blev ju ingenting med det..

Imorgon jobbar jag en delad tur.. så på min fria tid ska jag träffa linnea en stund och fika. Sedan hem och vila en stund innan jobbet börjar igen klockan 16. Nu hoppas jag på att mattias kommer hem snart, borde han ju göra. Nåja. ska inte uttråka er mer. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emelie Karlsson

Hmm, 1,3,4,6 eller något.. Jag kommer inte riktigt ihåg. :)

2009-03-28 @ 10:53:57
URL: http://ihuvuvdetpaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0