En massa strunt

Har jag sagt att jag ska jobba imorgon? och på tisdag och på fredag och lördag och söndag? Det klirrar gutt i resekassan.
Imorgon börjar jag klockan sju, mindre kul, men måndagar går bra, jag ska fråga om jag kan få vara ute (känns som om tiden går så mycket fortare ute).
På tisdag jobbar jag kväll(16-21), fredag morgon(7-14), lördag delad tur(7-11,16-22), söndag dag/kväll (12.30-21). Men jag gillar läget. Det är som sagt pengar.. pengar som dels kommer gå till vår resa. Wonderfull. Det är kul att spara pengar.

När vi åkt och spenderat alla pengar.. så ska jag(vi) börja spara igen. Då till ett framtida bröllop, hörde idag att ett genomsnittligt bröllop går på cirkus 120 tusen, så jag sa att vi skulle börja spara efter resan, men mattias bara muttrade "omen tyyyyst", han vågar inte bli vuxen. Fast man kanske skulle vänta med att spara tills man fått en ring på fingret? :P
Om mattias läser detta kommer hans ansikte vitna och sedan skulle han börja må illa.. typ. Som sagt han vill inte bli vuxen, men jag gillar han ändå! :)

hur som helst, det jag ville säga vart att jag ska jobba imorgon, så godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Men ska du spara ihop 120-tusen på ett år eller? HAhaha lycka till man ska ju gifta sig inom ett år efter att man förlova sig? Finns ju en innebörd med de hela också!

2009-03-22 @ 22:30:26
Postat av: Rebecca

Till Anna: Jag och min sambo har varit förlovade i 3 år nu, de är sååå himla länge sen man höll på de där.. Är du fortfarande på 1950 talet eller?? :/

2009-03-23 @ 18:58:33
Postat av: Emelie =)

Inte många som håller på det där med att gifta sig inom ett år, jag/vi gör inte det ett dugg för då skulle vi redan varit gifta för ett mjo bra tag sen ;) Se på mina föräldrar dom var förlovade men de gifte sig aldrig ! Btw ja bröllop kostar en del, när man väl ska gifta sig så vill man ju ha de sådär extra fint =)

2009-03-24 @ 19:38:24
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0