Du får samla dina tankar

..Så att själar kan få ro

Så, nu är jag färdig med städandet. Jag lär vara helt slut ikväll, tror ni inte det? :O
Men nu är det 1½ timme kvar tills jag börjar, så ska vila en halvtimme, sedan slänga i mig något i matväg innan jag far iväg. Jag åt en baguette med linnea förut, men måste nog ha något mer.

Jag känner mig så duktig, har hunnit:
- Diska
- Plocka bort från bordet
- bytt dukar
- bäddat
- skurat toaletten
- tömt kattlådan
- dammsugit

Fan jag är inte dålig jag.. inte konstigt att jag känner mig helt slut nu. Fan vad gutt det ska bli att få sova lite längre imorgon. Mums på det.

Nu ska jag ta min bok och lägga mig en stund. Vi hörs imorgon.

Kommentarer
Postat av: Emelie Karlsson

enhetschefen jag pratade med var iaf Halina, om det är det du menar? Okej, trivs du bra? :)

2009-03-28 @ 17:20:43
URL: http://ihuvuvdetpaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0