Dagen & Godnatt

Jag hatar att handla, jag hatar citygross och jag hatar deras stora kundvagnar. För det är så stora att man får plats med alldels för mycket och helt onödiga saker , "men detta kan vara bra, och detta, och detta och så detta". Okej, jag kanske inte ska skylla allt på vagnen, men nästintill. Vi kom ut från citygross X hundralappar fattigare. Känns rejält i plånboken (okej, mattias plånbok). Men iofs handlade vi mest bra saker, inget jätte onödigt, det jag kan tycka var onödigt det var alla olika sortes buljong vi köpte, haha. (:

Nu har vi iallafall gjort upp en matlista för veckan som vi ska följa, så vi slipper handla var och varannan dag. Vårt mål är att vi ska lägga undan ungefär 700 till resekassan från de pengar vi har över sedan förra månaden. Sen får vi se hur mycket jag får nu på fredag, då jag får löön. Då ska vi lägga undan 1000 kr (om jag får en bra lön vill säga).

Imorgon blir det jobb igen, mellan 16-21, jobbar med Marie, så det bli en härlig kväll minsann.
Nåja, ska krypa i kojs nu, klockan börjar rinna iväg. Godnatt!


Förövrigt kikade jag hur mycket jag får tillbaka på skatteåtebärgningen, jag säger bara: GUTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0