Äppelpaj

Om en stund kommer Timmy förbi. Mattias är och hämtar honom nu, sedan skulle de åka och handla.
Jag har bakat äppelpaj, så det passar ju bra med lite besök, så vi ska smaska lite på den. När jag har tråkigt ställer jag mig alltid och bakar, men då försvinner ju tiden rätt fort. Shit, måste ju baka igen, min jäst går ut om någon dag. Får bli på onsdag.

Imorgon ska jag försatiken jobba ju! :O Iofs bara 4 timmar, 12-16, men ändå. Vet heller inte vem jag jobbar med, så blir en överraskning. Lagom arbetsdag med fyra timmar, haha! (:

Nja, så vart det med denna dagen. Klockan är redan över fyra och snart är det kväll. Gud vad dagarna är roliga när man inte gör något alls.. klag klag klag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0