Toppen

 & en till klänning (som visst inte finns kvar på ellos hemsida) finns numera i min garderob.

Den andra klänningen är "påfågelgrön" och den hade jag tänkt att ha på lördag, men nu när jag provade den, så insåg jag att den var väldigt urringad. Har dock inte provat med ett linne under, så får göra det sen. Men annars satt både plaggen bra. Alltid roligt när man beställt hem kläder och det verkligen är bra! :)

Nehe, ska göra mig lite iordning nu, ställa ut lite saker i köket och sedan sminka mig... innan jag trippar vidare till Almen för 7 timmars jobb.

Kommentarer
Postat av: emelie

Också sugen på att beställa lite kläder,men bli så dyrt då bara ju :P

2009-06-12 @ 23:05:02
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0