Tjoho

Hallå i stugorna.

Puh vad varmt det är! Men man ska väll inte klaga.
Idag har Rebecca varit här! (: Jag skulle egentligen åkt till henne, men eftersom bilen är sönder (batteriet) så gick det inte, men hon tog sin tesked och körde hit. Så vi spelade lite sims.. och snackade! :) Sedan tog vi en sväng in till kalmar och köpte leggings och en klänning.

Jag känner mig fortfarane inte helt 100% frisk, men det få la gå. Jag överlever ju helgen iallafall.
Åh vad jag inte alls är sugen på att jobba helgen, men det går nog fort (hoppas jag!!) och så hoppas jag på att det går smidigt och bra!

Imorgon får jag löööön och åååh vad jag älskar det. Fast tråkigt nog måste man ju betala räkningar och denna månaden har jag lite räkningar för typ 1000 kr mer än vanligt, men det får gå. Jag fick en rejäl lön som jag är nöjd över.
Sedan ska jag dessutom köpa en annan grej. Peppad som tusan nu. Nu jävlar! (:

Nehe, nu ska jag göra mig lite te och en smörgås innan jag hoppar i säng, känner mig sleten!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0