Snabba bud

Här var det snabba bud vill jag påstå. Igår beställde jag hem lite grejer som mattias ska få på sin 20-årsdag. Och de kom nyss. Superbra ju! Så nu sitter jag med sakerna här (vill inte skriva vad det är IFALL mattias skulle kika här), ska snart hitta något att slå in de med så han inte kan kika på det, höhö!
Fast han är nog inte lika nyfiken som jag.. jag vänder ju typ upp och ner på lägenheten för att hitta födelsedagspresenter och julklappar, haha! ;)

När jag gjort det ska jag plocka lite och senare ska jag börja med maten, det blir hemmalagade köttbullar, potatis och sås! :) Senare i eftermiddag/kväll ska jag förhoppningsvis träffa min kära fisk! 

Idag är det en bättre dag än igår, det är ju bra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0