Köttbullar

Nu har mörka moln dragit över vår lilla stad. Fast det är fortfarande varmt ute, ca 20 grader. Så jag tror det blir lite åskväder idag. Jag hoppas att Mattias inte ska iväg och jaga ikväll längre, för det är väl inte bra att åka ut i skogen om det regnar och åskar (om det nu kommar göra det)?. Nåja vi får väl se.

Som sagt så har molnen dragit över Nybro och nu ska väll de dåliga vädret hålla i sig ett par dagar. Typiskt - bara för att man är ledig. Och i helgen skulle de inte bli bättre heller, känns surt. Vet inte riktigt vad vi ska göra i helgen, kanske åker vi till skammelstorp, beror lite på vädret och på min man! (:
Kanske blir utgång på fredag också, följa med studenterna ut på vallen, men vi får se. Caroline ska du med isåfall? Inget vallen utan min fina fisk iallafall, för det är vårat ställe ;)

Nehe, håller på med köttbullar ute i köket. Har precis skalat potatis och väntar nu på att ströbrödet ska svälla litegranna.
Det tar ju sin lilla tid att steka alla köttbullar, så lika bra att börja i tid. Blir det klart innan så är det bara att värma på att litegranna. Det blir nog bra! ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är bara för studenterna på vallen. Så du är ju inte välkommen!

2009-06-04 @ 02:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0