Kääälmar!

Idag ska jag och mattias åka in till Kalmar, för att kika på en ny dator. Vi får se om vi lyckas få hem någon också.
En ny dator är verkligen något vi behöver, jag vill ha en bärbar, men inte Mattias, så vi får väll se hur det blir.
Ska även köpa lite nya leggings och mattias ska ha en ny parfrym och grejer. Så när vi kommer hem lär vi inte ha några pengar kvar. Men som sagt får vi se om det blir någon ny dator, eller om vi väntar tills lönen kommer.

Jag har iallafall bestämt mig.. vid nästa lön (den 27:e) ska jag besälla hem en sån. Fan vad jag längtar. =) Då jävlar ni, då ska det sättas igång på riktigt. :)

Nehe, ska diska lite och plocka iordning innan jag ställer mig i duschen.

So looong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0