Hohojaja

Till Lenhovda kom jag idag, utan några större olyckor. Inga exploderande däck iallafall, vilket är tummen upp! Fast jag var nervös när jag körde, det ska ju gudarna veta. Och när jag kom fram så luktade det konstigt (mattias kom fram till att det var nog bara olja).

har hur som helst varit en hel rolig dag.. med ett par missöden. Jag kommer aldrig lita på Rebecca när det gäller bilkörning.. haha. Vi krockade nästan, haha.. fan vad kul det var, skrattade så att tårarna rann.. Fast tur att vi inte krockade, då hade inte Pontus blivit glad på oss. Mahaha!

Vi var som sagt en sväng till växjö och jag handlade äntligen skor, 3 par fick följa med mig hem! Jätte nöjd är jag!
Rebecca köpe en ursöt klänning och så handlade hon sims 3 ;)
Vi har planerat inför Fredag.. Vi ska nämligen ut då! Gött! Ser verkligen fram emot det.. och vår förfest! ;) Den kommer ju äga.. haha!
Om några andra ska följa med så får de möta upp oss i kalmar, för hon och jag ska ha en egen privat förfest! ;)

Nehe, nu ska jag spela lite sims jag med! 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

You damn right :D haha

2009-06-30 @ 21:09:08
Postat av: emelie

jasså festa imorgon ? =)

2009-07-02 @ 18:35:28
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0