GoGoGo

Godmorgon.

Vaknade upp med att se att jag har Mattias bredvid mig, undrade vad han gjorde hemma (eftersom han ska ju egentligen vara i Emmaboda idag), men han pekade på halsen, så idag har han stannat hemma.
Sedan i lördags har han haft jätte ont i halsen, så antar att det är det som fortfarande spökar. Han säger själv att det är som att han svalt ett rivjärn och spytt upp det, låter inte allt för härligt.

Jag har lite att hinna med idag, måste städa undan här hemma, ser rent förjävligt ut. Så ska alldels strax ta på mig det jobbet. Vid 14 ska jag jobba (tur att jag kollade på schemat igår och insåg att det var vid 14 jag började och inte vid 07, hehe) och kommer hem strax efter nio ikväll. Nu har sommarvikarierna börjat, så ikväll jobbar jag med Sara, men det går nog bra, vi jobbade ju ihop förra året.

På fredag för jag lööön! Och beroende på hur mycket lön jag får så ska jag beställa hem en grej. Hoppas alltså på att lönen är över förväntan, men det tror jag. Började ju gå på schema 1 maj, så har ju jobbat hela maj (undantag 1 vecka på kreta!). Nåja, vi får se.

Nehe, nu ska jag klä på mig lite kläder och börja städa upp här hemma!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0