Godnatt!

Ojoj, nu är klockan på tok för mycket för att jag ska sitta uppe egentligen, men jag fastnade vid the sims, pööh. Men nu har jag skaffat unge, så nu la jag ner skiten. Får vänta tills imorgon. Det börjar bli jobbigt nu, att hålla reda på tre stycken. Hoppas bebisen växer fort (haha det har verkligen slagit slint i skallen på mig).
Tur att jag börjar klockan fyra imorgon och att jag sedan är ledig i 3 dagar, då har jag nog hunnit tröttna litegranna. =)

Imorgon har jag dessutom lite annat att hinna med, som att städa och fara till systemet. Det lär ju vara pissigt mycket med folk.. men det får väl gå. Om man far dit tidigt, precis när de öppnar, kanske det inte är så farligt med folk?

Nehe, nu ska jag bege mig in mot sängen. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Hanna [H a n n e l u r e n]

Bloppis på min sida :) Skynda och fynda!

2009-06-18 @ 01:14:24
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0