Exploderande däck!

Tror ni det blev något lenhovda för min del eller? Nepp!
En liten bit utanför Nybro exploderar däcket! Skit läskigt.
Först tappade jag kontroll över bilen.. sen när jag återfått den så körde jag en bit sen hörde jag hur det började låta konstigt, ställde mig vid en busshållsplats och kollade, då var de inget luft i däcket.
Så ringde jag efter Danne som kom och så hittade vi hålet, som var på flera ställen och STORA!

Åkte efter ett par timmars fixande hem igen! Så nu sitter jag här, mattias ligger i sängen och sover. Fy fan vad tråkigt.
Jag hatar iallafall bilar, jag ska aldrig mer köra bil, för fy fan vad rädd jag blev när jag tappade kontrollen först. Baah. Jag och bilar och körning går fan inte ihop. Fyfan!

Nu ska jag spela lite sims.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0