5 Juni 2009

Studenterna går förbi här på gatan. Några åkte tuff tuff tåget, då fick jag nostaligkänsla. Precis så gjorde vi för ett år sedan. Åkte ttt, skrattade, sjöng, njööt och bara hade det allmänt gött. Jag saknar studenten. Jag vill också ta studenten igen. Fy fan! Att det redan gått 1 år, helt jävla sinnessjukt, kan fortfarande känna känslan när man vaknar och inser att IDAG tar jag studenten! Fy fan vad hääääärligt.
Hoppas ni alla som tar studenten idag njuuuter till fullo, trots att det kanse inte är det bästa vädret, men ändå. NJUUUUUT!

Ska strax bege mig in i duschen, sedan ner till affären och handla lite frukost och senare ska vi bege oss till stan för att handla studentblommor och lite sådär. Klockan 13,00 ska vi befinna oss på skolgården för att se alla springa ut - vilken känsla!

Nåja, nog om studentsnack, bäst att göra ltie saker också.


5 Juni 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0