Typ en sån där dag.

Godmorgon!

Vet inte riktigt vad som sker idag faktikst, är lite sugen på att fara in till Kalmar och kika lite, men tror inte min sambo är lika sugen på det, han har tröttnat på att gå runt i kalmar och glo.
Inatt har jag iallfall sovit asbra, inte vaknat en ändå gång under hela natten, helt otroligt! :)
Så nu är jag utvilad och har mycket energi (pfft den dagen).

Jag sitter här och funderar över hur endel människor verkligen fungerar? Kom på någotvis in på någon tjejs blogg förut och småläste lite, hon skulle förlova sig, vad roligt för henne, sen när jag läste vidare så har det inte ens varit tillsammans 4 månader? Jag menar hallå? Just nu är det populärt att förlova sig, det finns ingen mening bakom, utan bara att man ska förlova sig bara för ATT. Det gör mig så jäkla sur.
Jag tycker egentligen att man ska varit tillsammans minst 2 år, för då har man lärt känna varandra och så.
Vad tycker ni?

Nehe, ska äta något nu, börjar bli hungrig.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Man ska göra det som känns rätt. Det beror från par till par !

2009-01-28 @ 18:45:48
URL: http://babycakez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0