Trött & godnatt!

Jag är trött, därför ska jag alldels strax bege mig till sängen och sova, det ska bli gött!
Känns i både hälsenor och rygg att jag gått mycket idag, men fan det är värt det!
Skrev ett litet meddelande i kalendern till mina fina arbetskamrater, för jag vet inte när vi ses igen, höhö! :)

Imorgon blir det nog en lugn dag, ska typ städa (som vanligt typ?), plocka och kanske får jag med mig mattias till typ ikea (tror inte det, men man kan ju alltid drömma).
Vill ha lite krimskrams i vardagsrum & sovrum, fast det är inte sådär jätte viktigt :P
Kanske vi kan åka och kolla på färg till sovrummet också.. nu vill jag sätta igång med sovrummet, börjar riva ner tapet och greja. Men vi får se...

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0