Snitzel till middag.

Hejsan på er.

Var uppe med tuppen idag, var faktiskt uppe redan innan klockan ringde, det är inte illa.
Har dock sovit apdåligt inatt, så jag lär ju vara helt slut sen när jag kommer hem vid tio ikväll.
Hur som helst, det var hur nice som helst att jobba idag, känner verkligen att jag har saknat det!
Min tant blev överlycklig och kramade om mig, när hon låg i sängen (: Bra att man gör någon glad, hihi! :)

Idag blir det snitzel till middag och jag är hungrig redan nu, så hoppas det blir mat snart.
Sedan ska jag baka en äppelpaj, som jag ska smaska lite på innan jag ska infinna mig på jobbet igen vid fyra.
Kvällen kommer jobbas med Mia, så det kommer nog gå rätt fort kan jag tänka mig.
Men jag vet inget mer om något jobb. Sollan skulle väll vara ledig i slutet av januari iallafall, så hon skulle säga att jag kunde ta det! (: Så vi får se.
Även om det inte blir mycket jobb så är det iallfall något, skönt det!

Nehe, nu ska jag skala potatis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0