Minusgrader..

Godeftermiddag.

Läste på aftonbladet att det kommer vara minusgrader i stort sett hela februari, fy fan säger jag då.
Jag vill inte ha mer vinter, jag vill ha vår, underbar härlig vååår.
Som vi sa på jobbet; det ska vara sommar, vår och lite höst.
Men det är väl bara att bita ihop, le och vara glad, för våren kommer ju att komma.
Okej vi är bara inne i Januari (snart februari) så vad hade man förväntat sig?

Förresten så plingade de på dörren förut idag och det var försäljare som ville sälja någon bok om medicin och sjukdommar och grejer. Men vi tackade nej (sicken tur att mattias var hemma, haha). De var samma förlag som "lurat" på oss (läs mig) AHA böckerna, som vi aldrig tittat i ens. Aja man lär sig ju av sina misstag så är det ju bara.
Kort efter att de gått så ringde mattias telefon och då var det någon annan försäljare som ville sälja något. Pfft, jag gillar inte försäljare, men det är nog för att jag är ett sånt lätt offer! :P

Om en stund ska jag kura ner mig i soffan och kika på "how I met your mother" och senare blir det "unga mödrar". Kvällen ser väl ut som vanligt antar jag, inget planerat och jag är sugen på våfflor men har ingen sylt, är inte det typiskt?
Det måste jag köpa, sylt och glass... gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0