Ikväll vankas det jobb! :)

Godmorgon!

Det blev inte alls så att jag la mig efter jag skrivit här igår. Jag skrev ju att jag skulle bädda iordning och påbörja en bok. Pfft, satt vid datorn fram till halv två-två och snackade med Linnea. Vi gjorde iordning våra inbjudningskort, så det är klart. Ska bara beställas typ. Det tog tid eftersom vi inte visste verken hur de skulle se ut eller vad vi skulle ha för bilder, men nu är det klippat och klart. Asbra blir det! :)

Beställde även linneas födelsedagspresent, haha! Så jäkla bra! Nu hoppas jag bara att sidan är en bra sida att beställa från, så att det inte är massa strul, men förhoppningsvis inte. Så det blir nog bra, annars får jag väl köpa en ute i någon butik. Men smidigare att köpa via internet.

Vaknade vid elva snåret av att telefonen ringde och det var poolen, så ikväll blir det jobb. Gud så kul! :)
Även om det bara är ett par timmar så ska de bli skoj, längtar verkligen! :)
Har inte jobbat på ett bra tag nu, så jag vet inte om det har hänt något speciellt heller, det får vi väl se.

Nehe, nu ska jag gå till köket och se om det finns något ätbart. Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Marianne

Hej kul att du får jobba idag. Mattias pass är i Orrefors men det gick ut oktober 2008 så han behöver ett nytt.

2009-01-25 @ 11:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0