Godnatt.

Vore det inte helt underbart att få åka iväg till något varmt ställe? Bara ha det bra, ligga framför polen, ta en drink, njuta till fullo. Fan vad jag vill det och helst vill jag göra det med älskling.
Jag längtar verkligen tills den dagen sker, ingen aning om när ännu, men det lär ju säkert bli någongång. Bara vi två, ute i vida världen, höhö.

Nu är jag rätt så trött så ska nog hoppa i säng och sova litegrann tänkte jag. Imorgon måste vi göra något innan vi båda bli tokiga av att sitta här och glo. Vi konstaterade idag att vi har tråkiga liv, men vad ska man göra?
Imorgon ska vi göra något roligt, fast jag vet inte.. vi får väl se imorgon.

Nu pratar jag bara en massa strunt och klockan tickar iväg. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0