Godnatt på er!

Och nu är klockan snart tio en lördagskväll och jag ska strax bege mig in i badrummet för att duscha.
Sedan efter duschningen blir det sovrummet där jag ska läsa och sedan släcka lampan innan 23.00 (lycka till!).
Alltså en väldigt tidig lördagskväll, men ska man upp med tuppen imorgon så är det bara att ge med sig.
Det var länge sen jag gick upp 06,00, så det lär bli kämpigt, fast ändå inte, var ju över en vecka sen jag jobbade sist, jag längtar så! Och åh vad min tant kommer bli glad och sur för att jag bara slutade sådär, haha! :)

Idag har jag varit lite av en husmor känns det som, plockat här hemma, lagat mat, diskat, handlat, lagat mat igen, diskat upp, bytt sängkläder, plockat undan ännu mer och ja ni vet, plockiplock, sånt där som mammor alltid gör, som man inte alls tänker på när man bor hemma. Pfft, ibland är det jobbigt att bo själv (:

Nehe, nu börjar jag gäspa och klia i ögonen, alltså dags att ställa sig i duschen och sedan sängen, gött!

Vi hörs nog imorgon! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0