Godkväll.

Hålla.

Nu är sovrummet färdigt. Öhm, nej inte helt nartuligtvis, tapeterna är inte uppe än. Men färgen är på och det är torkat. Imorgon ska vi tabort all tejp som sitter runt lister osv. Fast Mattias ska tydligen och isfiska imorgon, så får la göra det själv. Eller ah vi får se.

Mattias ligger nu här neranför mig i sängen och smaskar på nötter och kissen står ute i köket och tjuter, för hon vill träffa en trevlig hankatt och para sig med, men det får hon inte, tänk vad elaka vi är! Men vi är inte sugna på kattungar, för det är jobbigt.

Inatt lär det väl inte bli någon vidare sömn heller, jag förstår inte, ändå har jag inte sovit många timmar inatt och gått upp tidigt och jag har dessutom inte sovit något på dagen, hurrey!
Aja, jag överlever väl det med, men det är så tråkigt att inte kunna somna förens tre på natten.

Funderar på om jag ska upp lika tidigt som älsk imorgon och ut och promenera lite. Fast eftersom min ipod är paj så är det väl ingen idé kanske, eller vad vet jag?  Ska försöka ladda den igen, nu kanske det funkar, vi får väl hoppas.

Nehe, ska hoppa in i duschen nu, så hörs vi imorgon. Puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0