Första lagret klart.

Första lagret med färg sitter nu på väggarna och det blir urtjusigt.
Så imorgon väntar andra vändan, dock inte så roligt att sitta där inne och måla, men ah det går.
Men jag tror det kommer bli så himla fint sen när tapeten kommer upp, längtar!
Bara vill att allt ska bli klart så man kan börja flytta in allt igen och se hur fiiint det blir, måste köpa nya gardiner in dit, för de lila jag har haft passar nog inte så jätte bra.

Nu är det bäddat här på vardagsrumsgolvet, så nu kan vi kika på tv innan vi somnar, vilket för mig är ett plus eftersom jag somnar mycket lättare till tv:n. Och idag kommer det nog vara rätt svårt att sova eftersom jag slöat hela dagen pga magen.

Nehe, ska göra mig en kopp te nu och sedan mysa in min hos pälsk i soffan.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej sig att ni håller på att pysla i sovrummet när jag va ute och gick i går =) hehe Kram

2009-01-20 @ 09:23:15
URL: http://mikaelka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0