Forrest Gump - Sömnpiller?

Hoppsan, jag slumrade visst till någon timme eller två. Skulle kika på Forrest Gump så jag bäddade upp med kuddar och filtar, vips så somnar jag. Iofs så vaknade jag då och då och kikade lite, men mestadels av filmen sov jag.
Jag som så gärna ville se den. Okej jag har sett den innan, men det var nog ett par år sen sist och den är ju så fin.
Aja, får väl be mattias ladda ner den så att jag kan kika på den någon dag då man inte känner sig riktigt kry.

Har annars tvättat idag och det är så grymt tråkigt. Varför har ingen uppfunnit att varje gång man tar av sig kläderna så blir de rena igen? Att slippa kånka ner på en tung tunna, sortera, torka, mangla, stryka - you name it, hade varit helt underbart! Det är bara så jäkla tråkigt. Kom även på att jag glömt sätta på torktumlaren, så istället för att få torr tvätt fick jag hänga upp allt i torkrummet, där det förmodligen inte är torrt ännu (hängde upp det vid tre). Dessutom blir inte lakanen och handukarna så där mysiga och sköna, utan istället sträva och hårda. Brukar ni använda torktumlaren?

Ikväll ska vi kika på drömkåken som börjar vid 21. Så jag ska nog plocka iordning lite på vardagsrumsbordet, det set nästintill ut som ett bombnedslag där. Ska även byta ut alla ljus och sedan tända de ikväll tänkte jag. 
Jag känner mig inte riktigt kry idag, eller kry och kry, men något känns helt galet och jag kan inte riktigt sätta fingret på det. Därför behöver man lite extra mys idag, därför tänds alla ljusen, då kanske jag mår lite bättre. Mirakel kan faktiskt ske. 

Det är inge kul att bara sitta hemma om dagarna, jag har varit arbetslös i två dagar (okej jag har varit hemma i 5 dagar så det är nog därför) och jag känner mig rastlös som bara den. Vill jobba, vill iväg. Hoppas att de ringer snart, de har möte imorgon tror jag, så förhoppningsvis ringer de till mig och ger mig lite jobb (snälla snälla snälla!). 
Jag kikar in på arbetsförmedlingens hemsida varje dag, men fuck off, finns ju ingenting. Jag kan inte direkt bli lärare i teckenspråk eller ambulanssköterska. Vad ska man göra? Jag hade heller inte tänkt att börja sälja massa erotikprodukter, där går liksom gränsen.

Imorgon ska jag köpa två trisslotter och då ska jag vinna ett par miljoner i X antal år. Så det så! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0