En lördagsmorgon!

Godmorgon på er!

Vaknade lite innan tio idag av att mattias mobil ringde (ovanligt?). Gick upp efter en stund och satte oss framför tv:n och åt lite frukost.
Mattias mår bättre idag, har ingen feber och mår inte illa, så han åkte nog på precis samma som jag hade.
Dock är han lite slö, men det får man vara när man varit sjuk, eller hur?

Idag händer nog inte så mycket, ska småplocka lite här hemma. Försöka få med Mattias ut på en promenad och sedan handla lite tror jag. Vi får se vad han säger, han är boss idag typ, eftersom det är han som ska orka så får han bestämma hur vi ska lägga upp dagen. (:

Nehe, jag ska nog ta och spela lite kort med älsklingen nu, sedan klä på mig lite vettiga kläder, det går inte att sitta med morgonrock hela dagen.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0