Dusch & städ.

Nu har jag städat i drygt 2 timmer och jag är klar. Pftt, jag är så jäkla duktig!
Dock har jag inte burit upp julgranen & andra julsaker på vinden, men något måste mattias göra.
Har tjatat på honom i 3-4 dagar att han ska bära upp de på vinden, inget händer. Så fan jag tänker inte bära upp de. Jag tänker tjata och gnata tills han bär upp det, om de så ska stå fram till midsommar. (:

Ska snart hoppa in i duschen, känner mig rätt ofräsch. Håret är skitigt som bara fan och jag känner mig allmänt ofräsch, så ska bli skönt att ta en lång varm dusch. Dessutom älskar jag att duscha när man är ensam hemma, då kan man ha på hög musik och typ dansa i duschen och sjunga högt utan att någon bry sig.
Dock händer inte detta så ofta (att jag duschar ensam), så jag får väl ta tillfället i akt! :)

Ska bara skicka iväg ett sms till mattias och fråga när han kommer hem, så han inte kommer hem när jag står där och sjunger. Fast det gör ju inget om han kommer upp iofs, men han kan ju ha med sig sina vänner upp, då blir det nog lite pinsamt. Så därför ska jag göra det nu, sen ska jag leta någon god fredagsmiddag att äta.

Puss på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0