Dagen som varit.

Just nu rullar raskens på tv:n och det gör mig inte ett dugg att sitta här istället för att se på den där skiten.
Har kollat på andra avenyn ikväll, dock inget bra avsnitt så får väl hoppas att nästa avsnitt är bättre! :P

Idag har vi både stortstädat (okej städat) och tvättat samt ätit räkmackor, gottis.
Det känns jätte skönt att sova inne i sovrummet igen förresten, dock känns det tomt när inte nattduksborden är där inne och det hänger inte en enda tavla på väggarna, men så fort tapeten är uppe så sker förändring, ni är väl spända på att se? :)

Vi var och handlade rätt tidigt idag, var nog hemma igen vid halv ett, rätt skönt att ha allt klart, så man slipper trängslen senare på dagen (eftersom det är löning för endel idag). Fast vi storhandlade inte direkt utan vi fick med oss två påsar hem med nödvändigheter, så som mjölk och smör, ja ni vet.
Svängde även förbi ÖB för att köpa dammsugarpåsar, men vi köpte fel IGEN! Blir galen, finns verkligen inga som passar till våran dammsugare och jag blir ännu mer galen när någon av oss råkat slänga påsen med de riktiga dammsugarpåsarna i, där står ju allt som behövs veta liksom, aja de som vi köpte nu de går att använda om man klipper och donar litegrann.

Förövrigt tror jag att mormor/morfar har skickat drygt 13 sms till mig idag.. men det stod inget, utan bara tomma tråkiga sms. När jag vaknade till vid tjugo över tio så hade jag 7 sms och dessförinnan hade jag redan "läst" 2 och sedan har jag fått ett par till. :) höhö.

Nehe nu ska jag hänga in tvätten i garderoberna, sedan blir det duschen och sedan kika på raskens, jippie! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0