4 Januari igen.

Har precis kommit hem från en runda med Raja! Vi är hundvakter, eller snarare mattias tog hem hundskrället för att jag skulle få känna på hur det är att ha hund eftersom jag tjatar! :P.
Så jag var ute med hundskrället i 1 timme drygt och är iskall nu, det är fan -11 grader, så det var fan inte dåligt av mig. (:
Vi lämnar väl tillbaka henne imorgon skulle jag tro, eller jag vet inte. Det jobbiga är att hon inte är riktigt rumsren, så man får ju springa ut med henne stup i kvarten, men aja. Nu ligger hon iallafall i mattias famn och sover.

Jag ska göra mig en kopp varm choklad och sedan hoppa in i duschen.
Tror det blir en rätt så tidig kväll eftersom mattias redan nu håller på att somna, inte så konstigt när han varit iväg hela dagen och vaknade vid 05,00. Inte för att jag är trött, men jag kan alltid lägga mig och läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0