26 Januari 2009

Jag kan ju inte påstå att Raskens var sådär vidare bra, men ett rätt så bra sömnpiller. Höll precis på att somna när de slutade och givetvis blev jag pigg med en gång som tv:n stängdes av, typiskt?
Därför började jag läsa litegranna ihopp om att somna och visst somnade jag, vaknade upp ett par timmar senare med boken fortfarande i handen och mobilen på huvudet (lyse). Fnissade lite åt mig själv och somnade sedan om.
Vaknade vid åtta första gången då mattias satte igång tv:n, men kände att det var inte riktigt min tur att vakna riktigt än så jag somnade om och vaknade sedan när klockan ringde kvart över tio.

Nu har jag varit inne i duschen en sväng och ska nu planera vad vi ska äta, måste ju äta lite tidigare idag eftersom jag börjar redan vid 2. Måste ju ha något i sig om man ska jobba hela kvällen.
Men åh vad det är tråkigt att komma på någon maträtt, för vi har verkligen noll fantasi, så tråkigt!

Så ut i frysen och rota fram några köttbullar eller dylikt, vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0