22 Januari 2009

Godmorgon.

Åh vad jag är irriterad på mig själv, jag vaknade upp alldels för sent, pfft halv elva stod uret på när jag slog upp ögonen.
Dock vaknade jag vid halv sju då mattias var uppe, men somnade om rätt fort när han åkt. Vaknade sedan upp vid halv tio och tänkte att nu går jag upp.. somnade om. Är det inte typiskt?

Nu ska jag strax ta på mig lite kläder, bädda bort här i vardagsrummet, tömma kattlådan och ta mig ner till stan för att inhandla en liten present till mattias. Han fyller inte år och vi har inte varit tillsammans en viss tid idag, utan jag vill bara skämma bort honom lite. Inte för att presenten är världens grej, men ändå. Det kan väl alltid vara kul?
Hoppas bara att de finns, annars får de vänta.

Har precis pratat med lovley Rebecca och vi har bestämt att vi ska ses den 6 Februari och då ska vi på bio. Mysigt. Känner verkligen att jag saknar henne. Förr (för typ 6-7 år sedan) så var jag hos henne i alstermo nästan varje helg och lovdag. Men som ni vet så får man andra liv och flyttar och det blir inte som det en gång alltid varit.
Men vi finns för varandra iallafall och vi ses då & då. Så det ska bli skönt att träffa henne igen.

Nu ska jag klä på mig lite. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0