Lite nostalgi.

När jag stod inne i förrådet kom jag fram att det fanns inte så mycket att rensa ut, det fanns faktiskt inte det. Det blev ihop till en sopsäck, knappt full. Men har ju uppe på vinden, men det orkar jag inte med att göra idag, haha! :) Måste bära upp saker dit också.

Men när jag stod där inne och rotade så hittade jag en tröja, avslutningströjan från 9:an, där massa människor skrivit olika saker, tänkte dela med mig lite av vad som stod, vi börjar på framsidan där det med stor text står "oh behave!" Sedan är det två händer över brösten och så står det "Hot stuff's Goin' out 9B". Sedan har folk skrivit:
- Emelie
- Kram & lycka till / Tina (lärare)
- Min bara min // Emelie Johansson
- Gamling / Linnea
- Bara för mycket :) // Merita
- ha det bra / din kock
- Go tjej från 9B
- MES
- Jenny du är vår allas ÄNGEL <3 dig så jävla mycket // mirre
- Sitt inte på bordet / teddy (vaktmästaren)
- Vi kommer sakna FLUMMET / Iga
- Natta
- Brunett -->
- Mrs. Grey! / Daniel (lärare)
 
Och så på baksidan så står det:
- Kmr sakna dig =(  / anes
- Ha kul på OP med Helen / Arsim
- [Minns du kvällen i mörkret för länge sedan]
- Jenny, lycka till! / Stor kram Edde
- Min egna lilla gråhåriga tös // offe
- TÖNT :)
- Fidde
- Min ssööta Jenny! =) Kommer sakna dig <3 //Natta
- Benny
- Kommer sakna dig, min ängel <3 // Emmie
- Min sötis, min sötis. Puss / Jeppe
- OP människa!!
- Utnyttjar mig bara, datanörd! // Stina
- När ska vi röka nästa gång? // Jessica
- Faan att du förstår mitt ligg <3
- Min lilla älskling, sköt om dig! // Adelina
- Be my bad girl / DN
- Alltid min Jenny. Vi har alltid haft det så skoj och lärr att vi kommer att ha det på HASSEL. ÄLSKAR / Emelie.
- Min Jenny <3 // puss Julia
- Kommer du ihåg? "jag är kär kär kär... jätte kär kär kär... super kär kär kär" Puss Lina.
- Ta hand om dig, kram // Ulrika.
- Min gulleplutt / Jeppe
- Balkongen på valborg =)
- Fan vad du är snygg ska vi knulla?? / Puss DIN Ami
- Lycka till i livet / Anita (lärare).

Ja jag tror det var det mesta och när jag läste igenom detta fick jag små tårar i ögonen. Jag saknar högstatidet, åtminstone litegrann, vi hade absolut inte den bästa klassen, långt ifrån. Vi hatade varandra titt som tätt, men det fanns helt underbara människor, som man idag, tyvärr, inte har så mycket kontakt med. Men man blir äldre och umgås inte lika mycket när man inte går i samma klass. Det är förvisso synd, för endel människor saknar man vekligen, men så är det ju. Det är ju samma sak med gymnasiet, det finns vissa man verkligen saknar och vissa som man är glad att man slipper.

Nehe, ska nog hjälpa älskpälsk med maten, köttfärslimpa! :)

(idag är det vår dag, 2 år 4 månader! :)

Kommentarer
Postat av: Stina

Haha, jag kan inte annat än skratta när jag tänker tillbaka på våran konstiga klass! Tur att vi hade varandra iallafall, datanörd! ;)

2009-02-04 @ 15:07:06
URL: http://stinakarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0