Utkast: Godkväll. Ja, ...

Godkväll.

Ja, som ni ser har jag gjort om min bloggdesign helt och hållet, började tröttna på den höstiga designen. Dock inte nöjd för fem öre, men just nu får de gå. Det tar sån jäkla tid att göra allt och man orkar ju inte sitta och glo framför burken allt förmånga timmar, man blir rätt trött i huvudet och ögonen. Så nästa gång jag har tid ska jag finurla lite på att igen.

Poolen ringde idag också, undrade om jag kunde jobba den 27 & 28, nja lite jobbigt kanske, tackade alltså nej!
Men eftersom vi har 20-årsfest då, är jag inte SÅ sugen på att jobba dessa dagar, det förstår ni va? (:
Men har jobbat rätt mycket denna månaden, så det blir nog en bra lön ändå. Vi överlever.

Veckan är rätt fullsmockad.

Onsdag: Jobb 7-14, 16-18, hinna städa litegranna.
Torsdag: Jobb 7- 14.. Mamma, Niklas & Danne kommer för att fira mig.
Fredag: Jobb 7-14.. Till Ikea, handla hyllor, ljus, ramar.
Lördag: Städa & Baka
Söndag: Kalas, farmor & co kommer ef

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0