Tvätt på schemat!

Godmorgon på er.

Jag sitter här i morgonrock och ska alldels strax dra på mig lite kläder sedan bär det ner mot tvättstugan, suck!.
Eftersom tvättiden är mellan 12-16 så får jag väl hålla mig hemma i stort sett hela dagen.
Ska försöka rensa lite saker, få upp saker på vinden och kasta saker som vi inte behöver.
Ja, jag har fan bestämt att de ska ske idag, så vi behöver till ÖB, men dit kan vi gå när vi slängt i första tvätten, det blir nog lagom. Inte för att vädret ser sådär jätte inspirerande ut, men det kan vara skönt att komma i ut i friska luften ändå.

Nu är klockan strax kvart i tolv och jag måste få liv i mattias och berätta mina planer om dagen: Rensa, rensa, rensa..
han kommer bli sååå glad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0