Stress stress!

Stress stress stress, är det verkligen bra att stressa såhär mycket är man är 20? haha.
Jobbade som sagt till två och sedan dess så har jag hunnit att diska, plocka iordning alla saker som ska med till Linnea och så. Nu är jag trött, när jag kommer till Linnea ska jag sova en stund, annars orkar jag aldrig med kvällen.

Linnea står utanför om cirkus 15 minuter.. Så måste kika så allt är iordningplockat så det bara är att bära ut.
Det är en drös med saker, pajer, alkoholk ingridienser till räkpajen, paket, kläder, smink, ballonger, hårsaker, kamera, laddare. Pfft, jag lär ju ha glömt massa saker iallafall.

nehe, nu hinner jag inte sitta här mer, packa ner det sista.

Förresten fick en födelsedagsblomma idag av jobbet, gulligt! :)

Kommentarer
Postat av: Marianne

Hej det var en tuff klippning du måste ha tagit en bra bit ser fint ut.

Hoppas att ni får en riktigt bra 20-årsfest i kväll.



Hälsa och gratta Linnea! Kramar Marianne.

2009-02-27 @ 17:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0