Överraskad.

Hemma igen. Är helt slut, men måste hålla ögonen öppna tills grey's är slut iallafall.

När jag åkte hem vid kvart över sex, så fick jag ett sms av mitt hjärta "när du kommer hem får du inte gå in i köket".
Så när jag kom hem så hade han lagat good middag och gjort det mysigt, min lilla älskling (:
Det var överraskande, hade jag inte alls förväntat mig, sånt är alltid roligt.

Ska strax hoppa in i duschen en snabbis, så jag är klar tills klockan slår 21,00, då ska jag sitta bänkad framför tv:n 1 timme, kommer dock inte ihåg hur sista avsnittet slutade? aja man lär ju få en återblick. (:

Igår var det OSA för 20-årsfesten, det är två som inte svarat, så får väl ta och ringa till de. Men som jag har förstått det så är det alla som fått inbjudningskort som kommer, kuul. Ser verkligen fram emot det. Tänka sig att vi fyller/har fyllt 20 bast. Det är nästintill ofattbart, men jävligt häfftigt. Nu börjar livet!

Duschen var det. Sen godnatt!

Kommentarer
Postat av: caroline

Man sa att livet började när vi fyllde 18 också :D

2009-02-19 @ 10:36:41
URL: http://carrisparris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0