Kalmar

Godkväll.

Nu är det fredag igen, verkligen superskönt. Och jag har inget jobb att gå upp till. Imorgon ska jag ta en härlig sovmorgon och sedan sätta igång och städa och baka till kalaset på söndag.

Idag har jag som sagt jobbat till 14 och ja det gick bra, fast finns vissa saker som gör mig galen.. men tänker då inte ta upp det här. Efter jobbet så åkte vi till Kalmar, kikade på gina, försöker hitta något till 20-årsfesten, hittade dock inget. Ska leta lite till. Sedan åkte vi till ikea, handlade krukor, blommor, hyllor, ljus. Var även en sväng på bauhause och köpte en slang till duschen (den gick sönder idag) hittade även fint golv och fin dusch som jag vill ha, ge mig? :)
åkte dessutom till citygross och handlade litegrann, bland annat hårfärg, äntligen! Så ska försöka hinna med det imorgon också.

just nu är jag supertrött, somnar nog tidigt ikväll. Men det är skönt att komma i tid i säng trots att det är fredag, men är ju inte 18 längre (hahah) :)

Nehe, nu börjar let's dance igen. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0