Jag gillar inte rubriker.

Jag är lite småtrött, men sov en liten stund förut, fast bara en sisådär 20 minuter. Men det var nog välbehövligt ändå.
Har ändå hunnit med rätt mycket, vi käkade tacos och när mattias lagade middagen så plockade jag iordning, sedan åt vi och sedan dammsög jag och bäddade rent i sängen. Så nu är det mesta gjort, det är fortfarande lite halvrörigt, men aja det får väl gå.

Imorgon är jag som sagt ledig och då vet jag inte riktigt vad som händer förutom att vi har tvättid mellan 12-16 och jag har lite och tvätta eftersom jag bytta sängkläder idag. usch det är verkligen aptråkigt att tvätta.. men det måste göras.
Annars ser väl dagen rätt lugn ut, ska försöka hinna med en promenad (om vädret tillåter).

Nehe om man skulle ta och fylla på vattenflaskan, borsta tänderna och krypa ner i sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0