Hemma igen.

Godkväll.

Hemma igen, men vägen hem var inte det lättaste. Eftersom det blivit något fel i lessebo så gick det inga tåg mellan växjö-emmaboda, så det sattes istället in ersättningsbussar. Dessa kom runt kvart i tre (skulle åkte från växjö 13.46) sedan var det var att sitta på bussen och glo. Var hemma igen vid halv fem, drygt två timmar försenad.
Imorse ringde dessutom poolen och väckte mig och undrade om jag kunde jobba.. sedan ringde de igen och frågade om jag kunde jobba imorgon. Men jag ska ju på kalas imorgon. Det är typiskt att de ska ringa när man har något inplanerat (som jag annars aldrig har), aja det är bara att gilla läget.

Ikväll blir det mys framför melodifestivalen (ja rebecca, det blev det ikväll:) och senare ska vi kanske kika på någon film om mattias orkar. Han var ju uppe till sju inatt och festade, så han är slut ikväll, inte så konstigt iofs.

Nehe, nu ska jag borsta ut mitt nyduschade hår, sedan tända lite ljus. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0