Godmorgon! :)

Godmorgon.

Man kan väl säga att jag tog en välförtjänt sovmorgon idag. Vaknade kvart över tio och åt frukost och sedan hoppade jag in i duschen och längre än så har det inte blivit.
Sitter här i morgonrocken och en handduk snurrad runt huvudet.

När jag kom hem igår så var jag väldigt trött och la mig i soffan, efter någon halvtimme somnade jag.. och gick efter en stund in i sovrummet och sov tills åtta(!!) typ Snacka om att jag var trött. Gick sedan över till Danne och var där en bra stund, höll på att somna i soffan flera gånger. Kom hem och bumsade direkt i säng. Fast jag är fortfarande trött, men nu har jag iallafall fått sova lite.

Ska snart till jobbet, börjar vid halv ett idag, men måste ner till coop innan och köpa något att käka, eller om jag handlar det ikväll.. vi får se. Ska iallafall jobba med Jenny ikväll! :D Var jättelänge sen jag träffade henne så det ska bli nice! :D
Förresten ska jag jobba imorgon också, 7-14 och efter det ska jag städa, det är ett kaos här hemma nu när jag jobbat hela tiden... killar.....

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0