en lugn kväll? pystan!

En lugn kväll framför melodifestivalen? hm. Lugnt kanske, men jag är inne på 5:te groggen nu och sitter och förfestar lite. Om ett tag kommer Rebecca, Markus, någon mer & martin tror jag det var? sedan åker vi in till kalmar, palace. Det är impulskvällar som är roligast, så vi får hoppas att det blir det ikväll med. (:

Så nu sitter jag helt enkelt och väntar på att rebecca ska komma. Är lite småtrött, men det ordnar sig nog senare.
Jag har nästan bakat klart också, imorgon blir det lite muffins och så ska jag göra klart tårtan. Får nog gå upp rätt så tidigt imorgon, med tanke på att jag har endel att göra. Men det får gå, jag överlever.

Nehe, nu ska jag kika runt lite mer och så hoppas jag att de kommer snart, börjar bli otålig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0