Don't even think about it.

Godmorgon.

Idag blev det en rätt sen uppstigning, klockan visade på drygt halv elva när jag orkade dra mig upp ur sängen. Fast jag vaknade vid nio och tänkte stiga upp, skulle bara ligga 5 minuter till.....

Idag är det tvättning på schemat och förhoppningsvis så har ingen tagit våran tid denna gången. Har lite funderingar på om jag ska baka bullar idag också, det var länge sen jag gjorde det. Och så ska jag fortsätta städa, gjorde ju inte det igår. Eller lite hann jag väl med, rensade ur en låda och bar upp den på vinden och dammade och gjorde fint i bokhyllan. Ja det var väl typ det. Så idag blir det allt annat, men det går rätt fort bara man kommer igång.

Nehe, nu ska jag ta på mig ett par mjukisar och sedan steka mig ett ägg innan tvättningen börjar vid 12.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0