Detaljerad plan.

Godkväll.

Nu är det ungefär 20 minuter kvar tills semestersvenskar börjar, så jag funderar att på dessa 20 minuter hinna duscha och göra iordning lite te, tända lite ljus och till sist krypa ner under en filt i soffan och drömma mig bort till varma thailand.
Men, den stora frågan är om jag hinner göra allt detta på tjugo minuter?
Om jag först klär av mig och sätter på vattnet, sätter in en kopp med vatten i micron i 4 minuter, duscar, tar på mig morgonrocken, tänder alla ljus (typ 15 st), hämtar tevattnet, kryper ner i soffan, så borde jag ju hinna.
En plan detaljerad in i minsta detalj (:

Oj, om jag ska hinna med allt som jag skrev nyss måste jag nog skynda mig, ligger redan efter med 2 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0