Besök.

hej.

Idag har jag haft besök av farmor, farfar, Papps, Hugo & Vilma (som förövrigt är supersöt, jag vill också ha en sån liten!).
Vi fikade på både kakor och tårta och så fick jag paket.
- en jätte fin ljusstake med tillbehörande ljus,
- ett fint halsband
- en blomma
- 200 av min faster
- 300 av farmor&farfar
- 500 av pappa, helén, Hugo & Vilma
Alltså sammanlagt 1000 kr, som kommer gå till resan. (:

De åkte hem vid fem tiden och nu börjar vi här i familjen Viklund/sundman bli lite hungriga, så vi måste fundera på något ätbart, vet dock inte vad riktigt.
Jag är lite sugen på tacos, frågan är om man orkar åka och handla, förmodligen inte.

Ikväll blir det lugnt, mys och så till vänner & beck.

Imorgon är det min dag! 20 år! :) :)

Kommentarer
Postat av: caroline

Vart ska ni resa? :D

2009-02-23 @ 12:34:55
URL: http://carrisparris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0