Vinterland

18 December 2009

Hej vinterlandet.
Ligger snön kvar även hos er? Här ligger det som ett vitt täcke över marken.
Väldigt tjusigt och så är det så ljus, det är man ju knappast van vid.


Själv så är jag fortfarande förkyld, näsan rinner konstant och när jag nyser kommer det ut flera liter snor. Okej, jag överdriver kanske, men ändå. Hur mycket snor kan en näsa få plats med? hehe.
Men det går väll över tills jag gifter mig - som man brukar säga.


Idag blir det jobb och det ska faktiskt bli roligt! Har inte varit där på 1 vecka.
Fast det har förmodligen inte hänt sådär jätte mycket, men ska ändå bli roligt att gå dit idag.
Jobbar mellan 16-21 så det är inte så jätte länge, det klarar jag nog av. Hoppas jag kan vara inne, så jag slipper ut i kylan när jag är så förkyld. Aja vi får se.
Imorgon jobbar jag också kväll, börjar vid 12,30. Skönt med sovmorgon, behöver det för att få igång med andningsverksamhet. På morgonen är det som värst, täppt i näsan och hela halsen. Så tar ungefär 1 timme innan allt är återställt, haha. ;)
Jobbar dock morgon på söndag, meen får väl gå upp tidigare, så det ordnar té sig ;)

Ja, jag har väll inte så mycket mer att säga. Längtar väldigt mycket till julafton!! :)
Fast har redan öppnat en julklapp, moha. Men det har sina anledningar. ;)

Nehe. hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0